تعبیر خواب خاکستر و خبزه
نوشته شده توسط : محسن

تعبیر خواب - خبزه

گفته اند سه قول است. بعضي گويند: زن بود، بعضي گويند: رسول ثقه كه متاع مردمان به شهرها مي برد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند خبزه آبگينه در سراي داشت، دليل كه زن را طلاق بدهد. جابر مغربي گويد: اگر بيند كه خبزه داشت يا كسي به او داد، دليل كه زني خادمه بر قدر خبزه او را حاصل شود يا با زني خادمه وي صحبت افتد و از او منفعت يابد. اگر كسي بيند كه خبزه وي ضايع شد، تاويلش به خلاف اين است.

عکس خفن


تعبیر خواب - خاکستر

خاکستر در خواب افسوس و ندامت کار بيهوده است. اگر ديديد در خواب به دنبال خاکستر مي گرديد تا آتش را جا به جا کنيد براي رسيدن به هدفي که در نظرتان بزرگ جلوه مي کند کاري بيهوده انجام مي دهيد که بعدا ندامت و پشيماني مي آورد. چنانچه در خواب خاکستر يافتيد ندامت حتمي است و اگر نيافتيد در آستانه تحسر قرار مي گيريد. اگر ديديد خاکستر بر دست و لباس شما نشسته کاري مي کنيد که ندامت مي آورد و آبروي شما در مخاطره قرار مي گيرد. اگر ديديد پايتان در خاکستر فرو رفته سفري مي کنيد يا به جايي مي رويد که عبث است و ندامت ...
دارد و زيان مي بينيد. اگر خاکستر در آشپزخانه بود همسرتان براي شما ملال و اندوه مي آورد. اگر خاکستر بر سر شما نشسته بود عملي انجام مي دهيد که بزرگترها و روسا شما را سرزنش مي کنند و شرمندگي مي کشيد. اگر خاکستر بر چهره شما نشسته بود خجالت مي کشيد و اين شرمندگي تا مرحله رسوايي است.

عکس های خفن





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: